Kamila Bolfová vystudovala obecnou antropologii na Karlově univerzitě. Působí jako facilitátorka, terapeutka a lektorka. Dlouhodobě se věnuje tématu seberealizace a povolání žen v dnešní době. Absolvovala výcvik facilitace skupinových procesů, navigace při hledání povolání a má za sebou mnoho stovek výcvikových hodin, převážně v procesně orientované psychologii. Ráda propojuje ve své práci verbální a neverbální nástroje, věnuje se také arteterapii a kontaktní improvizaci.
Slávek Keprt vystudoval sociologii na Karlově univerzitě. Je studentem výcviku procesově orientované psychologie. Absolvoval psychoterapeutický výcvik v satiterapii, výcvik doprovázení umírajících a výcvik v krizové intervenci. Ovlivnila ho zkušenost s gestalt terapií, PBSP a rodinné konstelace. Ve své práci čerpá z mnohaleté meditační praxe. Studuje psychosomatické disciplíny na DAMU, kde si oblíbil dialogické jednání. Cíleně tak zkouší zpestřovat svou bytostně introvertní povahu extrovertními výstřelky. Pracuje jako terapeut v rozvojovém centru Popoli a Lávka a je lektorem kurzů Mindfulness. Postupně odhaluje svůj životní mýtus.
Kamila Němečková je kulturoložka a právnička. Po ukončení Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a před následným studiem na katedře Obecná teorie a dějiny umění a kultury FFUK pobývala osm let v zahraničí, ve Francii, Švýcarsku a v Číně. Doktorát ve výše zmíněném oboru získala v roce 2015. Zaměřuje se na interdisciplinární studium spirituality v kontextu současné globální krize. V období 2007 – 2013 přednášela na FFUK předměty Spiritualita a kultura a Spiritualita v kontextu současné vědy. Průběžně dále přednáší jak pro odbornou, tak pro laickou veřejnost a věnuje se dalším souvisejícím projektům. Dlouhodobě se také zabývá individuačním procesem a snovou symbolikou. V rámci uvedených témat se věnuje i poradenství. V roce 2016 vydala knihu Kapitoly k nenáboženské spiritualitě.
Individuační proces, partnerství a rodičovská zralost
Spiritualita a její proměny v čase: Cesty osobního a kolektivního vývoje
Leo Crlík je iniciátorem komunitní ekovesnice Zeměsouznění, kde se věnuje osvětě, ekonomice, nastavení právnických osob i lokální měně. Zapojuje se také do permakulturního návrhu ekovesnice a lektoruje komunitní dovednosti - sociokracii. Současně provází v angličtině na domácí škole Bílý kámen osobnostním rozvojem, meditacemi a permakulturou. Absolvoval roční on-line kurz EDE (Ecovillage Design Education) - Návrh udržitelnosti pod Světovou sítí ekovesnic, PDC (Permaculture Design Course) a Sociokracii. Praktikuje meditace sebepoznání, objevuje podstatu vědomí a cvičí 5 Tibeťanů. Více než 13 let se věnoval manažerskému poradenství. Vystudoval systémové inženýrství na ČVUT Stavební a finance na VŠE. Před více než 15 lety podnikl se svou nynější partnerkou dvouletou cestu kolem světa.
Úvod do permakultury: Systematický přístup pro udržitelnou budoucnost
Návrh udržitelných komunit: Začátek regionální soběstačnosti
Vlado Lobotka vystudoval historii na Komenského univerzitě v Bratislavě a filozofii se zaměřením na kosmologii a vědomí na California Institute of Integral Studies v San Francisku. Zajímá se o integrální filozofii, transpersonální a hlubinnou psychologii, posuny paradigmat a teorii dějin zaměřených na dynamiku vzniku a zániku komplexních civilizací. Napsal knihu Cesta k zjednotenému kozmu, založil Institut Gaia a je členem iniciativ nextRenaissance, Škola pro budoucnost a Za živé univerzity. Ve volném čase se věnuje překládání knih (Vášeň západnej mysle, Kvantové otázky, Dizajn regeneratívnych kultúr) a permakultuře. V současnosti si na Univerzitě Komenského dělá doktorát a vyučuje kurzy věnované kulturním dějinám a evoluci vědomí.
Kultura a evoluce vědomí: Cykly tvořivosti v životě civilizace
Příběh západní mysli: Z oduševnělého kosmu k odčarovanému světu
Emil Páleš vystudoval kybernetiku a vyučoval počítačovou lingvistiku na Katedře umělé inteligence Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Komenského v Bratislavě. V letech 1989-1994 vedl výzkumný úkol "Počítačový model slovenštiny" na jazykovědním ústavu Slovenské akademie věd. V roku 1994 založil a dosud vede neziskovou organizaci Sophia, která se věnuje integrálním studiím. Zkoumá příčiny a vzorce tvořivosti v dějinách kultury. Objevuje společné zákonitosti individuální psychologie, společenského vývoje a evoluce přírody. Ukazuje také, jak jsou podobné poznatky obsažené v obrazných tradicích starověku a středověku. Jeho původním příspěvkem je objev a podrobné zdokumentování semimileniálních (přibližně 500 let) cyklů v dějinách. Vyučoval externě na univerzitách v Bratislavě, Plzni a Olomouci. V roce 2008 mu Univerzita Karlova udělila cenu Zdeňka Kleina za nejlepší práci o etologii člověka.
Zdeněk Weber je holistický podnikatel a jako terapeut somatic experiencing/trauma healingu prošel 3-letým výcvikem. Absolvoval psychosomatický 4-letý výcvik v rebalancingu/psychosomatické terapii a tzv. Mužskou skupinu. 4 roky se učil u Thomase Grainera v Německu, prošel 2-letým výcvikem v rodinných konstelacích, dále absolvoval NLP master program, je certifikovaným facilitátorem poradního kruhu a vyškoleným průvodcem Vision questu. Je zakladatelem organizace Mužský kruh pomáhající mužům vrátit se ke svému pravdivému hlasu srdce a najít správnou a smysluplnou cestu životem. Je také absolventem 2,5-letého výcviku Timeless Wisdom s Thomasem Hüblem v Německu. Je autorem a spoluautorem 4 publikací se zaměřením na osobní rozvoj a partnerské vztahy. Zdeňkovy projekty najdete zde: www.muzskykruh.cz, www.siladuse.cz, www.plnevedomi.cz.
Muži a ženy v transparentní komunikaci
Enzo Essenza (* 1968) je vysokoškolský pedagog a inovátor pracující na novém modelu vzdělávání. Založil inkubátor společensky přínosných projektů Institutions for the Future, a vede iniciativu s názvem nextRenaissance. Magisterský titul obhájil na Harvardské universitě, doktorát absolvoval na Oxfordské universitě a docenturu získal na VŠE. Vyučoval na řadě prestižních universit v ČR i v zahraničí, např. Friedrich-Schiller-Universität Jena či Instituto de Empresa Madrid. Spolu s mezinárodním týmem pracuje na realizaci aktivit orientovaných na udržitelnost, rozvoj hodnot a lidského potenciálu. V celé své práci se snaží pojetí "úspěchu" přesunout z úzkých rámců zaměřených na peníze a moc k vyšším cílům spojeným s individuálním a organizačním rozvojem podporujícími hodnoty vedoucí k smysluplné budoucnosti.
Budoucnost světa: Dystopie, utopie, protopie
Systémová proměna: Nová ekonomická a společenská paradigmata
Roman Miesler původně vystudoval zootechniku, ale jeho životní cesta ho nakonec vedla úplně odlišným směrem. Jeho 30 let trvající vnitřní praxe zahrnuje učení Advaita, vipassanové meditace a techniky tibetského buddhismu. V meditačních seminářích, které vede, klade důraz na celkový rozvoj, zemitost, otevřenost, soucítění a nepřetržitou - kontinuální - meditaci, která není odlišná od běžného zdravě vedeného života. Pochází z Olomouce. Provází také lidi v ústraní ve tmě na Zaježové.
Barbora Pálešová ukončila bakalářské studium na Amsterdam University College (School of Liberal Arts and Sciences) a během magisterského studia na King 's College London (International Children Studies) se zaměřovala na inkluzivní vzdělávání a veřejnou správu. V Nadaci Pontis pracovala jako manažerka expertního dobrovolnictví a vedla skupinu Advokáti pro bono. Nadesignovala komunikační aplikaci pro děti s poruchami autistického spektra, pomáhala s rozběhem několika průřezových projektů řešících nezaměstnanost marginalizovaných Romů na Slovensku, navrhla a rozběhla pilotní akcelerační program pro inovativní vzdělávací neziskovky a školy na Slovensku. Na Institutu Gaia absolvovala program Nový příběh a v současnosti rozvíjí regenerativní projekty stavící na integrálním nahlížení na svět.
Šárka Weberová vystudovala ekonomii, ale život ji z nadnárodních korporací vedl jinou cestou. Dnes působí jako rodinná mentorka, věnující se převážně tématům seberozvoje, mateřství a rodičovství. Je průvodkyní životními změnami a spoluprůvovodkyní na cestě hledání své vlastní životní vize v přírodě - Vision quest. Je spoluautorkou knihy o vztazích Láska bez pout, autorkou knihy pro děti Dva domovy. Pracuje s traumatem jemným přístupem Somatického prožívání. Život je pro ni světlo i stín, radost i bolest, láska i strach a to, co ji fascinuje nejvíc, je lidská nedokonalost a zranitelnost. Její vášní jsou hluboké vztahové souvislosti. Je milující manželkou a mámou ve velké sešívané rodině.
Soňa Hájková je holistická terapeutka, lektorka a facilitátorka změn.Vystudovala rehabilitaci a všeobecné a preventivní lékařství na Univerzitě Karlově v Praze, již od studentských let je neúnavnou průkopnicí holistického přístupu v medicíně. Založila Centrum přírodní léčby, Školu přírodní léčby a nadační fond Homo Sophis. Jako lektorka se podílela na environmentálních projektech Bio do škol a Zdraví na talíři. Dlouhodobě se zajímá o evoluci vědomí, spiritualitu a implementaci hodnot udržitelnosti a harmonie do osobního, partnerského, rodinného, profesního i společenského života. Své poznání čerpá zejména ze životních, profesních, mystických a pránických zkušeností v dlouhodobých postních obdobích.
Martin Nawrath vystudoval biochemii na přírodovědecké fakultě MU v Brně. Na Institutu procesově orientované práce absolvoval roční výcvik ve facilitaci skupinových procesů a dále pokračoval v komplexním výcviku procesově orientované práce. Je facilitátorem, terapeutem, lektorem, konzultantem, píše eseje a básně. Pracuje pro města, obce, organizace, skupiny, páry i jednotlivce. Zajímá se o "znamení doby" na osobní, párové i globální úrovni a paralely přírodních a společenských procesů. Více na www.martin-nawrath.cz.
Zbyněk Vlk vystudoval Lesnickou fakultu Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, poté pracoval jako lesník na Správě CHKO Jizerské hory. Věnoval se zejména obnově lesních ekosystémů zničených kůrovcovou a imisní kalamitou v osmdesátých letech. V této práci pokračoval i po odchodu ze státní ochrany přírody do neziskové sféry. Vytvořil inovativní projekt obnovy lesních ekosystémů na Smědavské hoře, za nějž získal cenu Ekologický projekt roku 1997 od Nadace ABF. Poté vystudoval tříletý seminář pro učitele waldorfských škol a věnoval se ekovýchově dětí v rámci jednorázových programů i kroužků. Z těch se vyvinula Svobodná škola Ronja, kterou založil a kde vyučuje. Zbyněk Vlk je také autorem projektů Žijící skanzen a Krajina útulná, v jejichž rámci pečuje o místní lidovou architekturu a 14 hektarů krajiny, kde založil meze, tůňky, rybníčky, sady i pestrou květnatou louku.